Vis Afstemningsresultater: Vil du starte på en ny Travian server igen med de ændringer der er blevet lavet

Stemmere
12. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg kan ikke se mig starte på en server igen med de ændringer

12 100,00%
  • Jeg syntes det lyder fedt! Jeg vil helt sikkert starte igen!

0 0%
  • Jeg syntes ikke at det lyder tiltalende, men jeg starter nok op for at se hvad det er alligevel

0 0%
  • Jeg starter op for at se hvad det er før jeg danner mig en holdning

0 0%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15
    Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Det hører ingen steder hjemme i travian at en eller anden skide overpowered krukke kan give så stor en fordel eller at kunne merge troops.. Lad det nu bare være som det er og alle der vil spille med de her pisse latterlige features, kan bare spille på deres empire servers.

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Travian ber da selv om at dø ud så...

Har man penge nok, vinder man, vil jo blive den nye strategi :(

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Hvis det her blir en realitet så stopper travian legends med garanti..

Og som i selv siger ha i aldrig lagt skjul på at motivet med travian for jer er at tjene penge.. Og det er også helt fint.. Vi betaler med garanti gerne for et fantastisk spil og mange af os har gjort det de sidste mange år..
    Men som hovedregel vil dem som nu spiller Legends ikke nærme sig en kingdoms server netop pga de forandringer der fulgte med.
    Så hvis først man fra travians side tror at man kommer til at tjene flere penge ved at skræmme 80% af spillerne væk så tager i grueligt fejl.

Jeg tvivler på at de fleste i top 100 gider fortsætte hvis disse ændringer træder i kraft. Og umiddelbart uden at regne for meget på det kunne jeg forestille mig at hver konto i top 100 i gennemsnit smider 1600 guld på i måneden.. Top 10 kontoerne smider nok 2-4x 1600 guld på hver måned.
    Så lad os antage at 80 af de kontoer stopper så forsvinder der en indtægt på omkring 30.000 kr. i måneden..
    Dette skal de resterende 20 selvfølgelig betale for at dette er en profitabel ændring..

Det nægter jeg simpelthen at tro kommer til at ske..

Så jeg håber for alle spilleres skyld at dette ikke bliver en realitet fra travians side.. For så tror jeg at den næste legends server der kommer bliver den sidste.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

Krukken er heldigvis UDE:

Omplacering af tropper bliver, hvilket vel er "ok"

Krukken var jo i store træk eneste årsag til at ingen gad spille mere - nu kan vi faktisk komme tilbage og give Travian alle vores penge

Så venter jeg bare på at DK5 eller DK19 genstarter - det har været de bedste regelsæt so far!

Travian: Legends - Hvad vi har lært og nye features fra Scattered Empire!
    Anden runde af vores succesrige fødselsdagsspecial, Scattered Empire, er afsluttet og vi vil gerne takke for den feedback vi har fået fra jer. Vi har nu evalueret med vores team, og vil gerne præsentere dig for resultatet til de kommende servere:

Lykkekrukken
    Vi har fået meget både positiv og negativ feedback omkring Lykkekrukken. Et kritikpunkt var at lykkekrukken gav for stor en fordel til guldbrugere (eksempelvis med ekstra tropper og råstoffer), og at det handlede mest om held ang. hvad spillerne fik ud af det.
    Vi har fået positiv feedback om balanceændringerne på individuelle præmier. Det har vi oplevet at brugerne har set som en forbedring.
    Men i vores undersøgelser er de negative tilbagemeldinger om Lykkekrukken fortsat. Vi har aldrig lagt skjul på, at vi skal tjene penge. Men vi vil gerne gøre det klart, at din mening betyder meget for os.

Derfor har vi besluttet at vi ikke bruger Lykkekrukken på vores fremtidige servere.

Omplacering af tropper
    Muligheden for at omplacere og videresende tropper blev introduceret i Scattered Empire (http://blog.travian.com/2015/09/scat...e-features-en/). Omplacering giver mulighed for at flytte tropper fra en landsby på din konto til en anden landsby på samme konto, ved at sende tropperne som "opbakning" og dernæst tilføje dem til den nye landsby.

Der er dog to ting man skal huske:
    Bosættere, senatorer/høvdinge/stammeførere og helten kan ikke omplaceres.
    Omplacering af tropper til en anden landsby koster dig enten råstoffer eller guld afhængigt af dit valg.

Videresendelse af tropper
    Videresendelse af tropper blev også introduceret første gang i Travian: Scattered Empire. Denne feature giver mulighed for at videresende din hær til landsbyer i din alliance. Vi tror at denne forsvarsmetode understøtter samarbejde mellem spillere og åbner op for nye strategiske muligheder.

Både omplacering og videresendelse af tropper er blevet grundigt testet af jer, og begge features blev hilst velkommen af vores community. Vi har fået flere positive tilbagemeldinger i vores undersøgelser end nogensinde før ved nogen anden ny feature!
    Vi er også meget glade for udviklingen af disse to features. Så selvfølgelig er vi endnu mere glade for at fortælle dig, at du vil kunne bruge begge features på alle nye servere fra maj måned og frem! Der kommer mere information på vores Travian-forum (http://forum.travian.dk).

Vi vil gerne takke vores community for den værdifulde feedback og håber at I kan lide de nævnte ændringer. Vi ser frem til at læse jeres meninger i kommentarerne nedenfor!

Hvis du ikke kan vente på en ny runde Travian efter at have læst denne artikel, kan du tilmelde dig her: news.travian.com

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 08-01-2012, 00:31
  2. Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 10-02-2011, 13:50
  3. Travian 2 kontra Travian 3
    By Grathe in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 04-06-2007, 19:17

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde