Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29
    Stammefører skie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Genopstået fra de døde er måske for meget sagt.
    Men vi bliver vel alle grebet af nostalgi engang i mellem, og ville kigge ind - selvom det faktisk er overraskende mange år siden efterhånden. Omend det var nogle gode år.

Jeg tænkte på, om nogen i dag mon stadig ville huske mig eller kende mit navn ��

Faktisk, så havde jeg på det seneste håbet på, at kunne genskabe kontakt med mange af mine gamle venner, bekendte som har fulgt mig, i hvad der i dag nærmest må være tidernes morgen på dkx.

Selvom det lykkedes mig, at få adgang til min gamle Skype bruger som jeg brugte dengang, så er der næsten ingen navne jeg umiddelbart genkender (har vel også haft mange på kontaktlisten fra forskellige alliancer uden jeg nødvendigvis personligt havde meget med dem at gøre)
    Men som LilleJonas siger, så er det folk fra f.eks. Det mystiske "The Dojo" slæng, Cirkus artister, og generelt folk som har haft med mig at gøre, og oplevet mit lederskab, og mit engangement når jeg sætter mig et mål.

Findes der stadig folk herinde, som har spillet med mig, eller i en af mine alliancer?
    Måske nogen der kunne hjælpe mig med at række ud til flere, som kunne overtales til at bruge deres fritid på noget, hvis det var med den eller de rette ved roret og vision.

Noget helt andet er, opdater mig endelig! Hvordan står det til, og hvordan er dkx i dag? Hvad er der sket de sidste mange runder, noget bemærkelsesværdigt? Husker bare, at der i min tid nærmest var tale om "forskellige æraer" når man talte om dkx historie, først fra Valoel over til Uthred og Gambit projektet som satte helt nye standarder for hvad der var muligt, til Mirar som også var beundret/frygtet som en dygtig leder med efterretningerne i orden, kunne fortsætte men der er alt for mange navne at nævne...

Og hvis der er nogen, både nye eller gamle, som har spørgsmål om min tid i Travian må i gerne spørge - der foregik ikke meget dengang uden jeg vidste det, eller var indblandet.

Hvis jeg da stadig huskes... og er det så selvoptaget, mon at spørge hvad jeg huskes for?
    Så mange år efter jeg havde min faste dagligdag her.
    Last edited by skie; 08-05-2017 at 05:38.
    sez2: skie of K&Q a part of F (Won)
    dkx5: skie of NA a part of ?? (No meta)
    dkx6: fearsome of S&L a part of PPP (Lost)
    dkx7: Snape>Teuton of Cirkus a part of Cirkus (Won)
    dkx8: Scipio of LW a part of Otium (Won)
    dkx9: Prometheus of Titans a part of PoRa (Won)
    dkx10: Kermit of Mirror a part of Kids (Hygge ) (Won)
    comx11: Ancient Legacy of G a part of LiQ (Won)

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af skie Vis Indlæg
    Hvis jeg da stadig huskes... og er det så selvoptaget, mon at spørge hvad jeg huskes for?
    Spin Spin Spin.
    Dkx 6: Mester Erik - S&L
    Dkx 7: AlbusDumbledore - Cirkus
    Dkx 8: Odoaker - DUB
    Dkx 9: Aphrodite - Olympians
    Dkx 10: Bilo75 - DSÆ (samt Freja - DSÆ)
    Dkx 11: TaKiTo - DEB

Dkx 24: Bingo - Lam
    Dkx 25: Tom - EH
    Dkx 26: Kaos - Fishies

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016

Standard

Selvfølgelig huskes du skie, du gjorde det godt dengang.

/sar
    /sarinen

Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af skie Vis Indlæg
    Genopstået fra de døde er måske for meget sagt.
    Men vi bliver vel alle grebet af nostalgi engang i mellem, og ville kigge ind - selvom det faktisk er overraskende mange år siden efterhånden. Omend det var nogle gode år.

Jeg tænkte på, om nogen i dag mon stadig ville huske mig eller kende mit navn ��

Faktisk, så havde jeg på det seneste håbet på, at kunne genskabe kontakt med mange af mine gamle venner, bekendte som har fulgt mig, i hvad der i dag nærmest må være tidernes morgen på dkx.

Selvom det lykkedes mig, at få adgang til min gamle Skype bruger som jeg brugte dengang, så er der næsten ingen navne jeg umiddelbart genkender (har vel også haft mange på kontaktlisten fra forskellige alliancer uden jeg nødvendigvis personligt havde meget med dem at gøre)
    Men som LilleJonas siger, så er det folk fra f.eks. Det mystiske "The Dojo" slæng, Cirkus artister, og generelt folk som har haft med mig at gøre, og oplevet mit lederskab, og mit engangement når jeg sætter mig et mål.

Findes der stadig folk herinde, som har spillet med mig, eller i en af mine alliancer?
    Måske nogen der kunne hjælpe mig med at række ud til flere, som kunne overtales til at bruge deres fritid på noget, hvis det var med den eller de rette ved roret og vision.

Noget helt andet er, opdater mig endelig! Hvordan står det til, og hvordan er dkx i dag? Hvad er der sket de sidste mange runder, noget bemærkelsesværdigt? Husker bare, at der i min tid nærmest var tale om "forskellige æraer" når man talte om dkx historie, først fra Valoel over til Uthred og Gambit projektet som satte helt nye standarder for hvad der var muligt, til Mirar som også var beundret/frygtet som en dygtig leder med efterretningerne i orden, kunne fortsætte men der er alt for mange navne at nævne...

Og hvis der er nogen, både nye eller gamle, som har spørgsmål om min tid i Travian må i gerne spørge - der foregik ikke meget dengang uden jeg vidste det, eller var indblandet.

Intet af det gamle dkx findes længere. Det er svært at finde 2 håndfulde gode danske spillere tilbage fra dengang. Serveren er invaderet af rumænere, tyrkere, polakker og generelt udlændinge. Slutspillet betyder intet længere og, det er os mere en udfordring at lave en alliance med spillere udefra og få den optimale hjælp/støtte til WW end det er at bygge det.

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Det er jeg ked af at høre. Selve communitiet omkring dkx (og andre servere for den sags skyld) var hvad der hold serverne kørende så længe. Det tror jeg TravianTeamet undervurderede i spiludviklingen. Det er synd, for det er netop et godt endgame koncept som de hundredevis af alternativer mangler, i stedet for kun at fokusere på at udvikle den bedste model for micro payments.

Ærgerligt så mange gode bekendtskaber er spredt for alle vinde, og det er noget nær umuligt at genoptage kontakten med dem, efter så langt tid.

Men det var forsøget værd, i tilfælde af at gamle venner og fjender også vender tilbage for at lure på forummet fra tid til anden. I så fald er de velkommen til at række ud til mig, venner som fjender

Det er dog ikke et Travian projekt jeg har kørende. Efter mange år, og have prøvet en hel del spil, har jeg endelig fundet ét der er værd at engagere sig i igen. Det var faktisk da jeg tilfældigvis genkendte nogle navne fra Traviandagene, da jeg kiggede andre danske alliancer igennem - som simpelthen ikke kunne være et tilfælde - som inspirerede mig og gav mig idéen til at smide en post herinde.

Clash on derude!

Man ved aldrig om vi ses igen, og gamle royale spillerlegender finder sammen igen

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016

Standard

Nu har jeg kun været med/fulgt med siden dkx 24>dkx27 (Udover dkx 3-6 da jeg var meget, meget lille) jeg er enig i de fleste ting, men det med slutspillet er ikke helt korrekt, det er korrekt at der ikke er mange spillere der går op i det. Hvilket er grunden til vi har set dkx 24 med kun ét ww, dkx 26 med 2 ww's, men tyrkerne smuttede inden de ramte level 45, - Man kan sagtens få nok støtte fra spillere udefra eller/og fra dkx, det viste EH på dkx 25 og Fishies dkx 26.
    Dkx 24: Sinzey - HT/BF/HRK
    Midsummer: Derek Morgan - CM
    Dkx 25:
    Harambe - WM
    2016 Tournament Finals: Solid - Deff&Dest
    Dkx 26: Kodimagnyl - Fishies

Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Kan jeg ikke redigere mine egne indlæg?!

Pis nu blev det bare en lang ulæselig pærevælling, fordi jeg kom til at trykke post for tidligt. Inden jeg fik den redigeret og kortet ned, og sat op på en læselig måde.

Kan jeg ikke bare få indlægget slettet så?

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Alder
    37

Standard

synes godt om!
    Only in War becomes a boy a man,
    and only in love a man becomes a boy

Pensionist eller er det bare fordi jeg slacker ?

Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Er forum blevet så dødt der ingen mods er tilbage længere?!
    Nu er det 2 dage siden jeg bad om at få det slettet, meldte endda min egen post med en bøn om bare at få det slettet!!

Brother Bulldozer giver mig ret

Det er forresten er navn jeg sagtens husker! Men kan du genopfriske dine kontonavne og alliancer på dkx7-10 for mit gamle sind?

Har forresten fået hilset på et par få gamle bekendte, som skrev til mig efter jeg havde posted i tråden herinde - håber flere vil
    Last edited by skie; 21-05-2017 at 07:37.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK1 R11)
    By Ridder Huma in forum Server 1 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 15
    Sidste Indlæg: I dag, 01:26
  2. Fakta og Rygter (DK4 R9)
    By Ridder Huma in forum Server 4 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 01-05-2017, 16:40
  3. Fakta og Rygter (DK1 R10)
    By Ridder Huma in forum Server 1